måndag 8 augusti 2011

Lugna pass innan helgen

I dag så blev det en kort tur7,7 km .... jag löpte iväg med en 2km uppförsbacke till att börja med.
Sedan lite lugn jogg för att träffa Team UltraSweden som har träningsdag idag.

Jag stannade och pratade en stund och följde med dem på deras första 1,5km uppvärmning sedan skulle de börja köra intervaller.

Själv vek jag av hemåt, hittade en riktigt usel väg nedför berget brant och full med stenar och rötter, halkade ned där bredvid en bäck och genom tusen brännässlor för att till slut komma ut i ett villaområde :-)

Lagom fart och lagom sträcka.
(på Lördag smäller det ....Vertex....)

2 kommentarer:

  1. Nå gjelder det bare å lade opp til det store løpet.
    Jeg krysser fingerer og skal heie på deg:-)

    SvaraRadera
  2. Tack Geir, det blir ett eller två mycket lugna o korta pass innan lördagen.
    Jag åker bil (73mil) på fredag ihop med min dotter 19 år som skall med o hejja på pappa. Hon kommer att uppdatera bloggen under tävlingen om vi kan hålla kontakten via mobilen.
    Om du skall hålla fingrarna korsade blir det jobbigt för jag tror det tar minst7 tim men det är skönt att du tänker på mig :-)

    Ha det....Frykenmo

    SvaraRadera