onsdag 25 augusti 2010

Vila inför Lördag

Jag sprang Midnattsloppet i Lördags och var mycket nöjd, nu på Lördag skall jag springa 1+6tim.
Denna vecka hade jag inte tänkt att springa någonting, kanske endast några promenader men...

I dag var det dax för poppen med sönerna, hade ingen bil så Farfar o Farmor ställde upp och skjutsade upp barnen. Nu är det ju så att Morfar är en så bra påhejjare så min mor o far hämtade honom först sedan pojkarna.
Resultat blev att jag fick inte plats i bilen utan tog en löptur upp till starten.

Det innebär att jag har strupen upp att springa.
I Torsdags så var jag med på tävlingen strupen upp, sprang då 1320m på 8:46, när jag idag sprang precis samma sträcka och tog tid stod klockan på 8:45:59, lite häftigt...

Efter pojkarnas lopp blev det en korv med bröd sedan en kort runda på berget innan det bar hemåt, totalt i dag ca3,5-4km.

Nu blir det bara promenader fram till Lördagen.

Ha det...Frykenmo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar