onsdag 14 april 2010

Ny leksak

Jag har fått en ny mobil, en av funktionerna är någon slags GPS grej. Provade den i dag på lilla löprundan och det var ju lite skoj att se var man hade sprungit.
I vanliga fall bestämmer jag en runda och kollar upp på Eniro i efterhand hur långt det blev, sedan jämför jag med tiden det tog och räknar lite för hand.
Nu blir det klart med en gång i mobilen :-)Klar förbättring...

Den lilla "cirkeln" längst till höger är varvet som 6-tim gick på i Skövde. Jag sprang tre varv runt på den banan och sedan hem.
 

Detta är själva löprundan...


Och detta är lite statistik...

I dag blev det ju även ett dubbelpass, se inlägget nedan. Det var längesedan.
Till slut så har jag en fråga till er.

Vad springer ni i för skor?

Jag skall inhandla nya, gav bort det förra paret jag köpte efter bara 10-15mil inte nöjd med dem....så jag är bara lite nyfiken vad era favoritskor är.

Ha det... Frykenmo

4 kommentarer:

  1. Mine anbefalinger når det gjelder sko er: Mizuno Precission, Mizuno Ronin (lette) og Adidas Boston.

    SvaraRadera
  2. Tack, funderar på att beställa ifrån USA. Skall bara samordna med frun så hon får ett par riktiga skor också. Behöver ett par lätta till kommande ultralöp på bana :-)
    Nästa helg blir mitt första marthonlopp....
    Ha det...Frykenmo

    SvaraRadera
  3. Jag köper mina skor på Löp&sko i Göteborg. Har haft adidas i 2 omgångar men köpte asics senast. Är helnöjd.
    Min sambo köpte nike senast som hon inte var nöjd med (fick kramp i hålfoten). Men hon fick lämna tillbaks skorna efter 2 veckor och bytte till asics. Hon betalade 200 kr i mellanskilland.
    Lycka till på maran!

    /Fredrik Appell

    SvaraRadera
  4. Tack Fredrik, har sprungit i Asics ett tag, vill inte gärna byta men man kanske skulle prova.
    Ha det...Frykenmo

    SvaraRadera