tisdag 12 januari 2010

Årets första kvällspass, -9 grader



Löp pass på kvällningen fungerar bra fast det var tungt i dag. Kom hem från jobbet lite senare än vanligt då jag nu får gå pga att bilen är på verkstad. Min far har ställt upp och vi får låna hans bil och köra barnen till dagis med, det underlättar enormt. Låste upp dörren och fixade en kvällsfika till familjen tog själv en tallrik kräm och en macka, magen kurrade oroligt. Bytte om och gav mig ut 10 min i sex,det blev ett makligt 7 min tempo, löpte på i riktning mot Skultorp tänkte jag skulle springa till Reima som bor där och hem igen. Så blev det och totalt så fick jag ihop 14km nu i kväll.
I morgon är det vila ev lite trampande på cykeln i källaren. För att vara i början på säsongen så klassar jag detta som ett långpass, i min värld så är fortfarande allt över en mil långt men förhoppningsvis så ändrar jag inställning i vår och klassar allt över 15 km som långpass.

Ha det...Fryk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar